loading...
دانلود سریال فانتزی
ناصر بازدید : 18 پنجشنبه 25 مهر 1398 نظرات (0)

Ant-Man and Wasp نه تنها یک فیلم بسیار سرگرم کننده است ، بلکه شهادت به کیفیت در سینمای مارول و سرهای خلاقانه است که آن را کارگردانی می کند. بیست فیلم در داخل ، قوامی که مارول نشان داده است غیرقابل مقایسه و تعجب آور است ، به نظر می رسد فیلم ها با هر الحاق جدید (به جز برخی) در حال بهبود هستند.

کارگردان پیتون رید (پایین با عشق ، بگو بله) به دلیل درام در پشت صحنه ادگار رایت (مهمانی زامبی ها ، کودک درایور) که در قسمت کارگردانی این فیلم برای بحث و گفتگو باقی مانده است ، در قسمت اول اعتبار کافی برای کار خود دریافت نکرد. استودیو ، اما این فیلمی است که جایگاه خود را به عنوان یکی از بی نظیرترین و لازم ترین استعدادهای خانواده مارول تثبیت می کند.



تعجب نخواهید کرد که بدانید Ant-Man و Wasp عمدتا قبل از وقایع Avengers: Infinity War رخ می دهد . نگرانی ها در اینجا مربوط به یک فاجعه کیهانی قریب الوقوع نیست بلکه مسائل خانوادگی و بقا در سطح فردی است تا جهانی.

قاب
دو سال پس از وقایع کاپیتان آمریكا: جنگ داخلی ، اسكات لنگ ( پل رود ) به خاطر دخترش كسی ( ابی رایدر فورتسون ) با دولت به توافق رسیده است . دستگیری خانگی وی چند روز پس از اتمام او است و او موافقت کرد که کت و شلوار مورچه را محکوم کند و تمام روابط با هر کس را در جامعه ابرقهرمانان قطع کند. هرگونه تخلف از این شرایط می تواند به 20 سال زندان منجر شود.

گشت و گذار كوچك او با كاپيتان آمريكا همچنين Hope Van Dyne ( Evangeline Lilly ) و Hank Pym ( Michael Douglas ) را در معرض خطر بودن اينكه از سوي شركت ابرقهرمانان همدستي كنند ، رنج مي برد و از آن زمان فراري بوده اند.

پدر و دختر ، با الهام از اسکات که واقعیت عجیب و غریب کوانتومی ما در این فیلم برای اولین بار شاهد جان سالم به در، یک تونل کوانتومی که از طریق آن می توانید به عالم اموات میکروسکوپی عبور و امیدواریم توسعه داده اند به رسیدن به با که بازگرداندن زنبور اصلی، جانت ون محصول Dyne (که سرانجام با عنوان میشل پفیفر فاش شد ).

در جای دیگر ، یک زن جوان مرموز معروف به Ghost ( هانا جان کامن ) وقتی به جستجوی مصنوع کوانتومی که پدر و دختر در حال توسعه بودند ، خود را به این سه‌گانه معروف کرد.

بزرگ بزرگ
Ant-Man and Wasp فیلمی مارول است که هم اکنون به آن احتیاج داریم. کلکسیونهای Superhero به طور کلی بزرگ هستند. به همین دلیل این فیلم "کوچک" فیلمی است که باید به جای آن ببینید.

بله ، انتقام جویان: Infinity War بالاترین و جهانی ترین شرط بندی ها را در یک فیلم کمیک بوک داشت ، آنگاه Ant-Man و Wasp برعکس است. به همین دلیل دقیقاً فیلم مارول مورد نیاز ما در حال حاضر است.

قدرت ذاتی در این فیلم این است که یک تله ابرقهرمان کوچک شخصی است که به بزرگترین نبرد برای روح جهان یا چیزی به همان اندازه مضحک اهمیتی نمی دهد.

در اینجا ، حتی شرور واقعی نیز وجود ندارند ، فقط آنتاگونیست هایی هستند که درگیری ایجاد می کنند. هیچ کس قصد پرواز یا تصاحب شهر ، سیاره یا جهان را ندارد. این تسکین دهنده است که از آنها خواسته نشده است برای سرمایه گذاری در چیزی "بزرگتر" سرمایه گذاری کنند.

در عوض ، Ant-Man and Wasp داستانی دوست داشتنی و کوچک درباره کار خانواده و تیم است. تنها چیزی که وی از بیننده می خواهد توجه او برای مدت زمان نسبتاً کوتاهی (مطابق با استانداردهای مارول) به مدت 118 دقیقه و داشتن سرگرمی هایی با سکانس های اکشن هیجان انگیز ، شوخی ها و نقاهت های فراوان و پاول راد فوق العاده دوستانه است.

پیتون رید به روابط انسانی اجازه می دهد تا روایت را راهنمایی کنند. او یک بار اجازه نمی دهد که "ماده آبدار فن آوری" صاحب فیلم خود باشد ، که طراوت آور است و شاید به همین دلیل است که فیلم های مارول حاکم بر چنین پایه بزرگی از طرفداران در سراسر جهان است.

و از آنجا که بیشتر خودمختار است ، نیازی نیست که هر 19 فیلم مارول دیگر را که پیش از آن است ببینید ... خوب ، احتمالاً فقط دو.

ایده یک ابرقهرمان که به اندازه یک مورچه کاهش می یابد و قدرت یک مرد را حفظ می کند ، بدون شک "جنون" است ، بنابراین کارگردان پیتون رید و نویسندگان مورچه ها و واسپ (راد در بین آنها) پذیرفته اند. کاملاً عجیب همه چیز است.

دستگاه پخش کننده ماهی بچه گربه غول پیکر؟ بله ، لطفا. مجموعه اتومبیل هایی که داخل یک ظرف داغ چرخ قرار می گیرند؟ مورچه ها به اندازه ی انسان حمام حبابی می گیرند؟ مطمئناً ، چرا؟

او هرگز خود را خیلی جدی نمی بیند ، و نه در آن روش خودپرداخت ، خودپنداره و طعنه آمیز Deadpool. این بسیار جدی تر است و همین امر باعث متعادل سازی آن می شود.

درگیری در Ant-Man و Wasp به نبرد بین کسانی می رسد که صاحب آزمایشگاه هنک و امید هستند (که البته به اندازه یک Barbie Dreamhouse نیز کاهش می یابد) با دو نیروی دشمن که برای برنامه های خود به آن احتیاج دارند. . ایده در طرح بسیار خوب مطرح شده است ، اگرچه آنچه در معرض خطر است کم است ، اما فاکتور مراقبت زیاد است . Ant-Man و Wasp به طور ابتکاری داستان خود را بر اساس روابط شخصی ، به ویژه بین پدران و دختران ، پایه گذاری می کند.

با ریختن وزن آنها در پشت این روابط صمیمی ، طنین احساساتی فیلم بسیار قوی تر از آن است که اگر از مسیر معمول تهدید به نابودی جمعی پیروی کرده بود.

سپس این واقعیت وجود دارد که این فیلم شبکه پشتیبانی یک ابرقهرمان را برجسته می کند ، به جای آن که از دید ضعف یک همراه همپوش و سرحال (به جز مرد خفاش) لذت ببرند ، در کنار هم برابرند. حتی بقیه انتقامجویان فقط با دیگر ابرقهرمانان به طور عملی جمع می شوند.

اسکات و امید فقط در یک دعوا شریک نیستند ، آنها خانواده دارند ، آنها جزئی از گروهی از افراد هستند که عمیقاً به آنها اهمیت می دهند و از راه غیرفعال خود به نحوه کمک به آنها کمک می کنند ، یا رانندگی ماشین فرار یا تشویق. از غرفه ها

به نوبه خود ، ما به آنها اهمیت می دهیم. اسکات شاید "متداول ترین" مرد انتقامجویان باشد ، اما او همچنین خوش شانس است. ممکن است کمی پرزدار باشد ، اما این نوع کار گروهی دنیاست که در اکثر حق رای دادن های ابرقهرمانی وجود ندارد. این همان چیزی است که باعث شده Spider-Man: Homecoming بسیار دوست داشتنی باشد.

تعبیر
آیا می توانیم بیشتر از او بخواهیم؟ »با بازی مایکل داگلاس بی نظیر در نقش خود در نقش دکتر هنک پیم و لورنس فیبرن ، بی نظیر لورنس فیبرن که  در نقش بازیگران به عنوان دکتر بیل فاستر پیوست ، بازیگر هستیم. کمیک) ، یکی دیگر از شرکای سابق هنک. MBOs دستیابی به عملکرد والا در نقش خود.

از طرف دیگر ، ما پل راد را داریم که اسکات لنگ را دوباره بازی می کند که بار دیگر نمایش را دزدیده است ، او در این قضیه بیش از آن خنده دار بوده است ، طنزهایی که او به فیلم می دهد قدردانی می شود ، او همیشه چیزی برای ارائه دارد . به عنوان مثال زمان فیلم این است که اسکات "زن را کانال می کند" که یک الگوریتم را روی صفحه می نویسد و آنقدر خوب عمل می کند که می خواهید به عکس های بداهه یا در هنگام گرفتن یک کامیون دسترسی پیدا کنید و از آن به عنوان اسکیت استفاده کنید ، آن نبوغ است. این خنده دار و پر زرق و برق است.

اوانجلین لیلی با عملکرد عالی خود در نقش Wasp ، ما را شگفت زده می کند ، این اولین بار نیست که می بینیم این بازیگر مهارت های خود را در نقش های اکشن نشان می دهد و همانطور که انتظار می رود از یک تولید مارول باشد ، این عمل ضخیم و سریع اما این بار این لیلی است که بیشترین تعریق را دارد ، یا با خنثی کردن گروهی از اراذل و اوباش در آشپزخانه یک رستوران یا شرکت در "Bullitt" در تعقیب اتومبیل از طریق تپه های زیبای سان فرانسیسکو. امید بسیار تواناتر از اسکات است ، و خوشحالم که او را کاملاً در عمل مشاهده می کنید. با این حال ، Ant-Man هنوز لحظات عالی خود را سپری می کند ، یا باید اکنون Giant-Man باشد؟

شبح نیمه اثری هانا جان کامن از روی پرده سینما بسیار شگرف است ، در طرح بسیار خوب معرفی می شود ، انگیزه ای بیش از دلسوزانه دارد ، مقصر دانستن او به دلیل متنفر کردن از هنک و اینکه می خواهید او را برای وجود دردناکش بپردازد ، دشوار است. مأموریت فوری همانند قهرمانان ما و تفسیر آنها بیش از حد خوب است.

البته ، من همچنین به کار پر زرق و برق بازیگرانی که در این فیلم تسکین طنز دارند ، اشاره خواهم کرد ، مانند مایکل پنا خنده دار ، که جان لوئیس را می بخشد و فرصتی دیگر برای سرگردانی در یک سرگرم کننده "مونولوگ حافظه سریع" ، با هم تیمی هایش دیو (تیپ هریس) و کورت (دیوید دستمالچیان). رندال پارک به عنوان نماینده اف بی آی جیمی وو ، همچنین به تازگی به بازیگران اضافه شده ، باعث می شود در چند لحظه خنده دار با اسکات بخندیم.

و نکته آخر ، ما میشل پفیفر را داریم که  علی رغم اینکه کمی روی صفحه نمایش ظاهر می شود ، اما در صحنه هایش از او غافل می شود ، عمدتاً به این دلیل که جنت خیلی کاریزماتیک تر از هنک یا امید است. (و ارتباط روانی جنت با اسکات منجر به صحنه سرگرم کننده ای می شود که او اساساً بدن خود را به دست می گیرد.)

کیفیت خود را برای اندازه خود مقایسه نکنید
به طور کلی ، Ant-Man و Wasp فرار از مارول است که از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است.

Ant-Man و Wasp قربانی شخصی یا استثنائی را تشویق نمی کند ، این ارتباطات و چالش های روزمره ما همه را جشن می گیرد. بنابراین ، آیا ما یک فیلم ابرقهرمانی داریم که واقعاً به یاد ماندنی است؟ ... ص ارزشهای بله، ما نباید فراموش کنیم که ما یک فیلم خانوادگی، برای سرگرمی کودکان ساخته شده است و بزرگسالان را با نقش و نگارهای خود مورد توجه قرار می دهند و صحنه های آنها را سرگرم می کنند ، که به نظر من کاملاً با آن روبرو می شوند ، یک فیلم ابرقهرمانی است و آنچه به شما یک فیلم ابرقهرمانی می دهد؟ ، خوب شخصیت قهرمان قهرمان ، همکارانی که در کنار او می جنگند و داستانی لذت بخش است ، آیا این نوار تحویل آن را نمی دهد؟ ، من شخصا زمان خوبی داشته ام و تماشای آن را داشته ام و با طنز او بسیار خندیده ام ، باید آنچه را که می بینیم و به خاطر بسپاریم. چه نوع شخصیتی است ، شما نمی توانید بیشتر مطالبه کنید ، این شخصیت ددپول یا لوگان نیست ، بیشتر است ، من فکر می کنم در ژانر او فکر می کنم او ابرقهرمانی است که بیشترین امتیازات طنز را بعد از Deadpool و Star Lord بدست آورده است ، و مانند مورد دوم ، دسته بندی آن برای همه مخاطبان ،بنابراین شما در دیالوگ های او یا در استدلال او ، طنز و طنز همانند ددمپول سیاه و عجیب نخواهید یافت ، و نه صحنه های خام مانند لوگان ، بنابراین باید با او منصفانه باشید و بدانید که چه چیزی ارزشی دارد ، زیرا در "سادگی" جذابیت آن است.

هرچند که یک انحراف خوب را نشان می دهد ، Ant-Man و Wasp ، بدون شک ، فاقد مقیاس و جاه طلبی از ورودی های اخیر مارول هستند ، اما مراقب باشید که این باعث نمی شود فیلم بدی شود ، خیلی کمتر ، فقط داشتن یک کار ساده تر و متناسب تر جاه طلبانه است. و این لذت واقعی در Ant-Man و Wasp ، و همه شوخی های خنده دار است که یک فیلم شگفت آور سرگرم کننده را ایجاد می کنند.

نتیجه گیری
در حالی که Ant-Man و Wasp فاقد مقیاس و جاه طلبی فیلمهای اخیر Marvel هستند ، اما فیلم بدی نیست ، بلکه داشتن یک کار ساده تر کمتر جاه طلب است ، اما با ارائه یک طرح جالب و سرگرم کننده ، مرکب از بازیگران عالی و یک مجموعه فوق العاده و صحنه ، که فیلمی شگفت آور را سرگرم می کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 334
  • بازدید کلی : 1,077