loading...
دانلود سریال فانتزی
ناصر بازدید : 89 پنجشنبه 25 مهر 1398 نظرات (0)

در عصری که هالیوود تحت سلطه فرانچایزها و ابرقهرمانان قرار دارد ، Deadpool همانطور که قبلاً دیده می شد ، کار تازه ای را انجام داد. این حق رای دادن X-Men بود که با شور و شوق ستاره رایان رینولدز و کارگردان تیم میلر اجرا شد و واقعاً شور و شوق پشت سر او را منتقل کرد. حالا ، دو سال بعد ، با کارگردان جدید دیوید لیچ در صدر ، Deadpool 2 (سرانجام) ترکیب اصلی دیوانه وار از کمدی و اکشن را بازیابی می کند.



اولین Deadpool در احساس باور نکردنی در - صفحه نمایش کمدی از 2،016 به عنوان یک داستان منشاء واقعی برای ضدقهرمان هرزه مارول خدمت کرده است، پس از " مردان ایکس: ولورین ، از گوین هود ، که چشمگیری شکست خورده به زندگی به مزدور پر حرف بنظر می رسد که بن بست تیم میلر مدیران عصبی استودیوی 20th Century Fox را متقاعد کرده است که یک کمدی ابرقهرمانانه ، که شخصیت اصلی در آن به زبان گفته می شود ، بیش از حد خشونت آمیز ، آمیخته از رابطه جنسی و شکستن دیوار چهارم می تواند موفقیت داشته باشد. این لباس ها به سادگی پشتیبان گرفته و اجازه می دهند که Deadpool به Deadpool تبدیل شود.

همانطور که اکنون می دانیم ، Deadpool ثروت خود را در گیشه کسب کرد و ثابت کرد که رینولدز ، میلر و نویسندگان رشت ریس و پاول ورنیک از نظر مثبت بودند. به نظر عجیب است که بگوییم پس از دو تلاش قبلی برای گفتن داستانهای ویدئید ویلسون ، سرانجام فیلم Deadpool 2 فیلمی است که تیم خلاق چراغ سبز را به دست می گیرد تا پا را روی شتاب دهنده قرار دهد و نشان دهد که این مرد کوچک چقدر سریع می تواند حرکت کند.

این امر باعث می شود Deadpool 2 ، به طور کامل ، ادام کامل باشد. این در هر چیزی که طرفدارانش از اصل دوست دارند ، از شوخ طبعی عجیب و غریبانه تا خونریزی آزاد کمیک ها ، دو برابر می شود و در عین حال برخی از مشکلات آشکار آن فیلم را تصحیح می کند. با یک بودجه واقعی مبارک ، Deadpool 2 با ارائه گروهی از قهرمانان و شرورهای محبوب مارول که گوشه ای از دنیای طنز Deadpool را اشغال می کنند ، دسترسی شخصیت را گسترش می دهد. (همچنین به نظر می رسد که در بیش از یک مجموعه فیلمبرداری شده است ، آن را بلافاصله بالاتر از مقادیر تولید Deadpool اصلی بالا می برد.) و با کمال تعجب ، Deadpool 2 به همان سرگرم کننده یا سرگرم کننده تر از نسخه اصلی تبدیل می شود و مخاطبان خود را با یک حمله به جریان مداوم شوخی ها با شر و بصیرت که همه چیز را طنز می کند ،

برای دیدن Deadpool 2 ، دو بار آماده شوید ، زیرا بهترین خطوط فیلمنامه "به طرز غم انگیز" با خنده تند و تیز جمعی از تماشاگران دفن خواهد شد که مطمئناً رسوا خواهد شد.

DEADPOOL پشتیبان است
هسته احساساتی Deadpool برای Deadpool 2 دست نخورده باقی مانده است ، و حتی به شکلی که انتظار نمی رود بهبود یافته است. این دنباله مشتاقانه می خواهد مخاطبانش نگران وید ویلسون ( رایان رینولدز ) باشند ، هیتمن که کینه ای برای تصمیم گیری برای اولین فیلمش داشت. و بعد ، به دلایلی که نمی توانم بدون به اشتراک گذاشتن یک اسپویلر آبدار ، فاش کنم ، قهرمان ما در مکانی است که او چیزهای زیادی را از دست داده است و برای ادامه زندگی می بایست دلایل جدیدی پیدا کند. ملاقات با كولوسوس ( استفان كاپيچيك ) ، كلاهك نوجواني نگاسون ( Brianna Hildebrand ) و يك جهش جديد كه به جمع بازیگران يوكيو ( Shiori Kutsuna ) می پیوندد ، Deadpool هنگام ملاقات راسل ( جولیان دنیسون) به هدف خود پی می برد.) ، جهشگر نوجوانی است که ادعا می کند توسط رهبر ( ادی مارسان ) یک برنامه ضد جهش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

اما این کمترین مشکلات راسل است. او و Deadpool هم از این واقعیت آگاه نیستند که این پسر همچنین هدف شکارچی کشنده ای به نام کابل ( جاش برولین ) است که از آینده برای از بین بردن راسل سفر کرده است ، زیرا او به یک جهش قدرتمند تبدیل می شود که درد زیادی را به همراه خواهد داشت. و رنج در زمان کابل ... آه ، بله ، Deadpool 2 کپی ترمیناتور "آشکارا" ، ارسال یک دستگاه قتل عملاً غیرقابل توقف به موقع برای از بین بردن تهدید آینده قبل از اینکه کودک بتواند برای اولین بار بکشد ، و بفهمد که چقدر او را دوست دارد.

حرکت با جاده UPWAY
میزان داستانهایی که آنها می خواهند در Deadpool 2 برای گفتن داشته باشند ، در اولین عمل سرعت فیلم را بسیار کمی کند می کند ، زیرا فیلمنامه نویسان Rhett Reese و Paul Wernick بسیاری از نکات طرح را که می خواستند مورد بررسی قرار گیرند ، روی میز گذاشتند. وید ( رایان رینولدز ) ، ونسا ( مورنا باکارین ) ، دوپیندر ( کاران سونی ) ، ویزل ( TJ میلر ) ، کور آل ( لسلی اوگامز ) و ایکس-مردان زمان ارزشمندی را در مقابل دوربین دارند ، در حالی که این فیلم همچنین سعی در ایجاد وضعیت راسل و انگیزه های کابل ، همه در حالی که خطوط هیستریک در مورد قهرمانان با مادرانی به نام "مارتا" راه اندازی می شود.

این طرح بهینه سازی شده است ، اما هنگامی که Deadpool 2 دلیل عدم اختلاف Deadpool و Cable را مشخص کرد ، منجر به این می شود که وید با سوء استفاده از اسم X-Force ، تیم فوق العاده خود را جمع کند . اینجاست که ما با دو برجسته Deadpool 2 ، Domino ( Zazie Beetz ) ، یک مبارز جهش انگیز چابک آشنا می شویم که ابرقدرت فوق العاده اش شانس است و پیتر ( راب دلانی ) ، ناتوان و بدون توانایی های ظاهری که اعلامیه استخدام Deadpool را خوانده و او فکر کرد که پیوستن به یک تیم سرگرم کننده است.

از آن مجموعه به بعد ، فیلم به معنای واقعی کلمه "پسر بزرگ بد" است و ریتم خود را پیدا می کند. Deadpool 2 سرعت را تسریع می کند ، فرکانس شوخی های آن را افزایش می دهد و ملودرام را دوباره ترسیم می کند. مهمتر از همه ، بازیگران پشتیبانی فرصت های بیشتری برای تعامل با یکدیگر دارند. دومینو که توسط زازی بیتز عالی بازی می شود ، نقش مهمی را ایفا می کند و به عنوان یک میانه طراوت بین جنون ددپول و اخم همیشگی کابل عمل می کند.

روشی که قدرتهای مبتنی بر سرنوشت دومینو بر روی پرده نمایش داده می شود ، برجسته در Deadpool 2 است.

دانستن جزئیات تاریخچه پیچیده X-Men برای به دست آوردن بیشترین استفاده از برخی از قدرتمندترین شوخی ها و ارجاعات موجود در Deadpool بسیار مهم است. بسیاری از شوخی هایی که طرفداران Patrol X برای سالها با آنها به اشتراک گذاشته اند ، بسیار پیروز هستند. بله ، این شامل برخی از شوخی ها در مورد گزینه های هنری راب لیفلد ، خالق Deadpool است.

آدرس مجدد
یک تغییر اساسی در پشت صحنه در Deadpool رخ داده است. 2. کارگردان تیم میلر به دلیل اختلافات خلاق ، ادامه کار را ترک کرد و به عنوان مدیر جایگزین دیوید لیچ (جان ویک ، اتمی) بازی کرد. این باعث افزایش مخاطرات در همه سکانس های اکشن و مبارزاتی از Deadpool 2 می شود ، تا جایی که دومین اثر کامل فیلم در اصل یک اکشن طولانی است که شامل پیاده روی ، رانندگی هوازی ، دعوا با کامیون با سرعت بالا و مناطق اطراف آن است ، و معرفی یک شرور کلاسیک از کمیک های X-Men (من معنی نخواهم بود و نمی گویم او کیست).

تعبیر
بازیگرانی که این فیلم را تشکیل می دهند بدون هیچ تردیدی کار خود را انجام می دهند:

رایان رینولدز دوباره شخصیت را مجذوب می کند ، مهارت های خود را برای بازی در مزدور بزرگ ما تکرار می کند ، حرکات و کاریزماها کاملاً با شخصیت طنز در آغوش گرفته می شود.

مورنا باکارین باعث می شود عاشق شخصیت ونسا شویم ، دقیقاً همانطور که در اقساط اول می بینیم او را کمی روی پرده می بینیم ، اما وقتی او اجازه می دهد ببیند ...

جاش برولین کاملا مظهر شخصیت کابل، با وجود شک و تردید من در مورد او، آن است که آیا انتخاب خوبی بود یا نه، همه از بین رفته وقتی که من بر روی صفحه نمایش را دیدم، برولین یک کابل خوب است، سزاوار نقش و کامل نگرش خشن مردی با اندکی بیشتر از رسالت خود. اما او فضای کمتری برای بازی با شخصیت خود نسبت به بازی در نقش تانوس در انتقام جویان: Infinity War دارد . جایی که تانوس با روابط خود با دخترش از طریق تعامل با او و تصمیماتی که در طول فیلم می گیرد مبارزه می کند ، کابل خرس عروسکی را حمل می کند. و با وجود هشدار فیلم ، شما باید به دنبال "داستان پوچ" کابل باشید ، زیرا چیزی وجود دارد که من باید مقصر آن باشم ، اما من آن را بر اساس درک می کنم، این به نفع کمی است که منشأ آن را دارد ، می فهمم که شخصیتی بسیار پیچیده و دارای سابقه گسترده در پشت آن است ، اما اگر می بینید که نوار کافی ندارید تا چیزی از آن نشان دهید ، فقط آن را نشان ندهید ، آن را کنار بگذارید رمز و راز برای شخصیت و رزرو آن را برای رهایی بیشتر آن ، من نمی دانم ... در Deadpool 3 یا در فیلم انفرادی او (خواب دیدن هیچ چیز نیست) ، اما یک داستان تصادفی را ابداع نکنید تا راه را برای طرح فراهم کند.

Zazie Beetz کاملاً در تجسم دومینو بود ، فقط برای قرار دادن "چیزی" در شخصیت او می تواند شخصیت او باشد ، صرف نظر از مسابقه بازیگری که آنها انتخاب کرده اند ، من نمی فهمم که چرا آنها با اضافه کردن یک چشم وصله "معکوس کردن رنگ ها" را مشخص کردند. سفید ، به جای اینکه آرایش سفید را ببافید و چشم را به رنگ سیاه بپیچید همانطور که شخصیت دارد (از این رو نام او "دومینو" ، به عنوان کارت بازی ، شانس ، اکنون آن را می کنید؟)

جولیان دنیسون ، بازیگر جوان 15 ساله ، که به دلیل محدودیت سنی مجاز به تماشای نوار نیست ، طعنه زندگی از هم جدا نقش خوبی را به عنوان راسل کالینز با نام مستعار فیضفیست بازی می کند ، شما می توانید با او همدردی کنید اگرچه گاهی اوقات کمی تحریک کننده برمی گردیم ، که خوب است زیرا این همان چیزی است که شخصیت می خواهد.

دیگران که مجموع بازیگران را تشکیل می دهند نیز نقش مهمی در آنچه شخصیتشان می طلبد دارند بازی می کنند ، اما من کسانی را که بیشترین کمک را به خود فیلم دارند ، برجسته می کنم.

یک دنباله دیجیتال یک ANTI-HERO
از این رو ، زیبایی Deadpool 2 این است که موفقیت فیلم اول باعث شده است که "بندهای" رایان رینولدز و همرزمان وی از بین برود و آنها را ترغیب به رونق بخشیدن به قدرت این بازمانده با اطمینان ، ابرقهرمانی کند که بدون شک با "کثیف" مبارزه کنید تا آنچه انجام می دهد درست باشد. از آنجا که آنها می دانند که این ایده کار می کند ، تیم Deadpool می تواند تمام پاکت ها را به جلو بکشاند - در جوک های هدف ، در مثله کردن جهش یافته - زیرا خط پذیرش حرکت کرده است. ما اعتقاد داریم که می دانیم چه چیزی را باید انتظار داشته باشیم. رینولدز فکر می کند می داند چه انتظاری داریم. سپس آنها به ما غیر منتظره می دهند و خیلی خوب کار می کند.

Deadpool 2 که بعنوان یک فیلم ابرقهرمانی ساخته شده است ، ادامه ای در ارتفاع است که بر اساس نسخه اصلی آنطور که انتظار می رود برپا می شود. این عمل بزرگتر است ، بازیگران گسترش می یابند (با برخی از کادوهای خنده دار) و شرطها افزایش می یابد. اما به عنوان یک کمدی ، Deadpool 2 یک موفقیت بزرگ است ، و نفرین دنباله های طنز را که اکثراً وحشتناک هستند ، برطرف می کند.

بخشی از شما می خواهید قبل از نهایی شدن فیلم ، Deadpool 2 را برای دومین بار ببینید. صحنه هایی که باعث خنده به دلیل تاثیرگذاری در آنها می شوند ممکن است شوک طنز خود را از دست دهند ، به همین دلیل دیگر خنده دار نخواهند شد ، بنابراین نمی توانم بگویم که به تجربه کلی این دنباله عمیقا رضایت بخش آسیب می رساند. همانطور که گفته می شود ، Deadpool 2 فیلمی بیش از آنچه توصیه می شود ، تنها چیزی است که از شما می خواهد بنشینید ، استراحت کنید و لذت ببرید.

نتیجه گیری
Deadpool 2 یک فیلم عالی برای فیلمهای تابستانی ، شگفت انگیز ، هیستریک ، عاطفی ، مبتذل ، شاخی ، خلاق ، رعد و برق است ... که طرفداران این ژانر و کمدی به طور کلی ، با خوشحالی آن را مانند chimichanga می بلعند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 363
  • بازدید کلی : 1,106